Atenció a la ciutadania

SERVEI D'ATENCIÓ I INFORMACIÓ CIUTADANA 


El Servei d'Atenció i Informació Ciutadana de l'Ajuntament de Gandia ofereix serveis d'informació, orientació i gestió de tràmits administratius de resolució immediata, a més d'incloure el Registre General d'Entrada i Eixida de Documents.


 

ATENCIÓ PRESENCIAL 

GANDIA GRAU

Pl. Major, 1
EDIFICI CONSISTORIAL
Pl. Mediterrània, 2
96 295 94 02
96 295 94 98
Matins: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h
Vesprades: de dillunsa dijous, de 16 a 18 h

  • Informació general de tràmits administratius.
  • Firma digital de la ACCV
  • Punt d'informació cadastral. PIC
  • Tramitació de documents per a l'Administració General de l'Estat i la Generalitat Valenciana.
  • Informació i tramitació de gestions de la DGT.
  • Informació i registre d'incidències sobre taxes municipals.
  • Escrits al·legacions multes de trànsit.
  • Informació sobre concursos i oposicions.
  • Admisió i revisió de documentació per a admissions a proves selectives. 
  • Informació de Targeta Daurada i Targeta Urbanet. Gestió de targetes. 
  • Informació sobre Guia de Serveis Municipals.
  • Tramitació de reclamacions i suggeriments (de manera presencial i telemàtica).

 

ATENCIÓ TELEFÒNICA

010

(Telefonades des del municipi i telèfon fix)

Informació     96 295 94 02

      Registre  96 295 94 04

 ATENCIÓ ELECTRÒNICA

gandia.sedelectronica.es

informacio@gandia.org

  • Consultar la informació sobre els registres electrònics oferits per aquest ajuntament.
  • Iniciar la seua tramitació.
  • Consultar tramitació expedients. (Els ciutadans rebran un correu electrònic per a informar-los sobre el seu estat de tramitació).


ESTADÍSTIQUES

 MÉS INFORMACIÓ OPEN DATA

REGISTRES D'ENTRADA

FORMA DE PRESENTACIÓ 2016 2017

PAPER (presencial i correus)

42.639
49.963
TELEMÀTICA
216
1.858

 

REGISTRES D'EIXIDA

MITJÀ DE NOTIFICACIÓ 2016 2017

PAPER (correu ordinari i certificat)

24.634
25.388
TELEMÀTIC
110
1.586