Atenci a la ciutadania

SERVEI D'ATENCIÓ I INFORMACIÓ CIUTADANA 


El Servei d'Atenció i Informació Ciutadana de l'Ajuntament de Gandia ofereix serveis d'informació, orientació i gestió de tràmits administratius de resolució immediata, a més d'incloure el Registre General d'Entrada i Eixida de Documents.

En la previsió 3a de la Resolució del Secretari d'Estat de Política Territorial i Funció Pública de mesures a adoptar en els centres de treball dependents de l'Administració General de l'Estat, de data 10 de març de 2020, amb motiu de l'aprovació del Pla per a la transició cap a una nova normalitat, estableix: “En els serveis d'atenció al públic es prioritzarà l'atenció telefònica i telemàtica. Per al cas d'atenció presencial serà precisa la cita prèvia i es limitarà l'aforament.”

L'Ajuntament de Gandia ha pres com a referència aquesta Resolució per a aprovar instruccions i protocols per a la reobertura de l'atenció presencial al públic.

• Sempre que siga possible, prioritzar l'atenció telefònica i telemàtica.
• L'atenció presencial es realitzarà mitjançant cita prèvia per a limitar l'aforament i protegir la salut d'empleats i ciutadans.  

 


ATENCIÓ PRESENCIAL 

GANDIA GRAU
Pl. Major, 1
EDIFICI CONSISTORIAL
Pl. Mediterrània, 2

96 295 94 02

96 295 94 98
D'OCTUBRE A MAIG
Matins: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h
Vesprades: de dilluns a dijous, de 16 a 18 h
Matins: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h
Vesprades: dilluns, de 16 a 18 h
DE JUNY A SETEMBRE
Matins: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h
Matins: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h

  • Informació general de tràmits administratius.
  • Firma digital de la ACCV
  • Punt d'informació cadastral. PIC
  • Tramitació de documents per a l'Administració General de l'Estat i la Generalitat Valenciana.
  • Informació i tramitació de gestions de la DGT.
  • Informació i registre d'incidències sobre taxes municipals.
  • Escrits al·legacions multes de trànsit.
  • Informació sobre concursos i oposicions.
  • Admisió i revisió de documentació per a admissions a proves selectives. 
  • Informació sobre Guia de Serveis Municipals.
  • Tramitació de reclamacions i suggeriments (de manera presencial i telemàtica).

ATENCIÓ TELEFÒNICA

010

(Telefonades des del municipi i telèfon fix)

Informació     96 295 94 02

      Registre  96 295 94 04

 ATENCIÓ ELECTRÒNICA

gandia.sedelectronica.es

informacio@gandia.org

  • Consultar la informació sobre els registres electrònics oferits per aquest ajuntament.
  • Iniciar la seua tramitació.
  • Consultar tramitació expedients. (Els ciutadans rebran un correu electrònic per a informar-los sobre el seu estat de tramitació).

 


ESTADÍSTIQUES

 MÉS INFORMACIÓ OPEN DATA

REGISTRES D'ENTRADA

 

FORMA DE PRESENTACIÓ

PAPER (presencial i correus)

TELEMÀTICA SIR (sol·licituds per a altres AAPP)

2016

42.639
216
2017
49.963
1.858
2018
36.025
7.729
2019
37.492
14.190

REGISTRES D'EIXIDA

MITJÀ

D'ENVIAMENT

PAPER

TELEMÀTICA SIR

2016

24.634
110
2017
25.388
1.586
2018
18.980
5.123
2019
16.933
12.768